Home > O nas > Nasze usługi

Nasze usługi

Zawsze blisko naszych klientów.

„Należy skoncentrować się na żywności, ponieważ to ostatnia rzecz, z której ludzie rezygnują”. Te słowa Gerrita Johana Krampa, założyciela dzisiejszej Grupy Kramp, dokumentują postawę konsekwentnego koncentrowania się na popycie i potrzebach. Tłumaczą one również naszą filozofię zorientowania na klienta: myślimy przyszłościowo, działamy w sposób ukierunkowany na osiągnięcie celu, reagujemy bezpośrednio i tworzymy rozwiązania odpowiadające wymaganiom nowoczesnego przedsiębiorstwa z branży rolniczej. W sposób szybki, łatwy i perspektywiczny.

Nasi klienci cenią sobie naszą filozofię, która okazała się jednym z czynników naszego sukcesu: ze składzika na rowery o powierzchni 27 m² w ciągu kilku ostatnich dekad powstało dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo e-biznesowe, które dziś jest wiodącym w Europie hurtownikiem z branży technologii rolniczych. Działamy pod nazwą Kramp i Grene na rynku technologii rolniczych, leśnictwa i ogrodnictwa, produkcji maszyn budowlanych i produkcji maszyn rolniczych.

Rolnictwo staje się coraz nowocześniejsze.

Rolnictwo jest konserwatywne? Wręcz przeciwnie! Choć poprzednia generacja klientów sięgała jeszcze po katalog i telefon, aby zamówić wybrane produkty, to dzisiejsze pokolenie nie może obejść się bez Internetu i smartfona. Sposób robienia zakupów się zmienił, ale tradycyjna definicja usług pozostała. Wygodne zakupy w każdej chwili i z każdego miejsca na świecie - tak brzmi nasza dewiza. A ponieważ dokładnie słuchamy potrzeb naszych klientów, możemy im zaoferować innowacyjne rozwiązania e-commerce, które pozwolą na dalszy rozwój ich działalności – obojętnie, czy za pośrednictwem komputera, tabletu czy smartfona. Dawniej klienci zachwycali się naszym obszernym katalogiem produktów. Dziś zdobywamy ich zaufanie dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, takim jak: wykorzystaniu kodów kreskowych do działań operacyjnych w procesie zamawiania i sprzedawania produktów (tzw. funkcja Scan-to-Mobile), wymianie plików elektronicznych, w tym faktur (tzw. EDI czyli Electronic Data Interchange) jak również dzięki regeneracji siłowników. Ciągle pracujemy też nad przyszłymi ideami, ponieważ przyszłość depcze nam po piętach.

Myśl globalnie, działaj lokalnie

Mimo, że Grupa Kramp działa aktywnie w całej Europie, bliski kontakt z klientem na miejscu jest niezwykle ważny. Zasada „myśl globalnie, działaj lokalnie” wyraża to, na czym się koncentrujemy. Z głębokim przekonaniem dbamy o długotrwałą współpracę z naszymi klientami i dostawcami. Tę zasadę wyznaje również duńskie przedsiębiorstwo Grene, z którym firma Kramp połączyła się w 2013 roku, tworząc Grupę Kramp. Dzięki fuzji firmie Kramp udało się umocnić swoją pozycję na rynku europejskim i jednocześnie znacznie rozszerzyć ofertę części zamiennych i podzespołów.

Myślimy o rozwiązaniach

Kramp i Grene to rodzinne przedsiębiorstwa, które dbają o swoje tradycje, ale także cały czas dalej się rozwijają. Wierzymy w nasze wartości: 

  • w centrum uwagi jest nasz klient, 
  • angażujemy się w to, co robimy, 
  • stawiamy na kooperację, 
  • jesteśmy przedsiębiorczy.

I demonstrujemy je w codziennych kontaktach z naszymi klientami oraz wzajemnej współpracy. To właśnie wyróżnia Grupę Kramp. To jest naszą mocną stroną. I właśnie z tego powodu jesteśmy kimś więcej niż tylko sprzedawcą hurtowym. Oferujemy naszym klientom nie tylko kompletny zakres usług związanych z częściami zamiennymi, lecz również podejście kompleksowe, obejmujące inteligentne rozwiązania serwisowe, profesjonalne doradztwo i partnerską współpracę. Ponieważ nasi klienci na to zasługują!